Sunday, February 20, 2011

A Boy Card

Hi ladies!! Are you having a great weekend? I hope so. I'm here again, but now with a special challenge. Yes, it is special because I don't make often a card for a boy. My card was made using a digital stamp from By LORI Designs - "Puddle Jumper Davey".  Isn't it cute? The DP's are from My Mind's Eyes, Stella and Rose Collection - "Hattie Boys". It was made to enter a local group challenge and inspired by Claudia and Company current challenge.

¡Hola chicas! ¿La están pasando bien el fin de semana? Espero que sí. Aquí estoy nuevamente, pero ahora con un reto especial. Sí, es especial porque yo casi nunca hago una tarjeta postal para niño. La tarjeta fue hecha utilizando el sello digital "Puddle Jumper Davey" de By LORI Designs. Los papeles de diseño son de la collección Stella and Rose, Hattie Boys de My Mind's Eyes. La tarjeta fue hecha para un reto de un grupo local al que pertenezco que a su vez fue inspirado en el reto de esta semana de "Claudia and Company."



My card is entered in the following challenges:


Cluadia and Company - Challenge #75  " About a boy"
SB Friends Challenges - Week #2 -" Niño"

7 comments:

  1. Amiga, que linda esta tarjeta! me encanta la combinacion de colores y la imagen me gusto como la coloreaste. Un abrazo, Frances.

    ReplyDelete
  2. Super duper adorable boy card!! Thank you so much for playing along with Claudia & Co!!
    Sheri-C&Co DT

    ReplyDelete
  3. What a sweetie! I love Lori's little boy images - great design with the wonderful colors. Thank you so much for joining in on our little boy challenge at Claudia and Company this week. :)
    ~*Joni C&Co. DT

    ReplyDelete
  4. bella,bien varonil! Los colores me gustan mucho.

    ReplyDelete
  5. Bella!! Gracias por participar y apoyar nuestro challenge,
    Daly

    ReplyDelete
  6. Que linda te quedo!!! Bien varonil! no se como no la habia visto antes!! Suerte en el challenge!!
    Cariños!!!

    ReplyDelete
  7. Wepa!! La tarjeta esta bella. Muchas felicidades.

    ReplyDelete

¡Gracias! Tus comentarios me hacen muy feliz.

Thanks! Your comments makes me so happy!!!